confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235223

30 temmuz 2014 feyenoord beşiktaş maçı

blackeagle1903
başarılarına baktığımızda son 15 yılında 1 lig[ybkz]swh[/ybkz], 1 hollanda kupası[ybkz]swh[/ybkz] bulunan, ismi büyük kendisi vasatın da altında olan feyenoord ile oynayacağımız maç.

feyenoord son olarak 1999'da şampiyon olmuş. yani adamlar son 14 yılda şampiyon olamamış, 1 kerecik de hollanda kupası alabilmişler. üstelik geçen seneki kadrodan da ilk 11'in en önemli 3-4 oyuncusu ayrılmış. yıllarca en zor kurayı çeken beşiktaş, bu sefer en kolay kurayı çekmiş vesselam. bu şartlar altında beşiktaş'ın hiç zorlanmadan önce bu maçı, ardından da turu geçmesi gerekiyor. saydığım şartlar olmasaydı da, feyenoord eski feyenoord olsaydı da hiç ek mük etmeden geçmeliydik. zira daha play-off var, geçersek grupları var. gruplarda da bayern münih'den tut, barcelona'ya kadar birçok dünya devi var. diyeceğim o ki; sağ bek yoktu 10 numara yoktu gibi bahanelere sığınmak saçma olacaktır, maçımıza çıkacağız ve turu geçeceğiz, o kadar !

http://tr.wikipedia.org/wiki/Feyenoord

feyenoord

blackeagle1903
başarılarına baktığımızda son 15 yılında 1 lig, 1 hollanda kupası bulunan ismi büyük kendisi vasatın da altında olan takım.

son şampiyonluk 1999'da. yani adamlar son 15 yılda 1 kerecik hollanda kupası alabilmişler. üstelik geçen seneki kadrodan da ilk 11'in en önemli 3-4 oyuncusu ayrılmış.

beşiktaş taraftarı

blackeagle1903
kulübüne destek olmak istiyorsa forma yerine t-shirt vs tarzı ürünler alması daha doğru olacak olan taraftar. zira formadan gelen paranın büyük bir bölümü adidas'a gitmekte. ama kulübün sattığı diğer ürünlerde kar %400'lere kadar ulaşabiliyor.

manuel lanzini

blackeagle1903
her insan gibi yanlışları olsa da, beşiktaş için gece gündüz çalışan başkanına ''fiko'' diyen taraftarları gün yüzüne çıkarmış topçu.

feyenoord maçı için kadro bildiriminde son gün bugün. ama bence tren daha 1 hafta önce falan kaçtı. ne yani lanzini bugün bildirilse çat diye gelip oynayacak mıydı ? 10 numara, sağ açık ve diğer bölgelerin transferleri gecikmiştir evet, yönetimin suçu vardır evet. ama şuursuzca saldırmak olmuyor, kimse mükemmel değil, herkes elinden geleni yapmaya çalışıyor. küfür edip çapsız dediğiniz, fiko dediğiniz adamlar 4 bin kombine, rakibinin 4'te biri kadar forma, rakiplerinin 3'te biri kadar kartal yuvası gelirlerine rağmen kulübü finansal açıdan ayakta tutan, her işi dengeli bir şekilde yapmaya çalışan, malum finansal durumdan dolayı risk alamayan insanlar. 150 liraya ayakkabı alınca 8 taksit mi yapsam 12 mi diye düşünen adamlar 10-15 milyon euro gibi beşiktaş için hayati diyebileceğimiz paraların idareli ve doğru bir şekilde kullanılmaya çalışılmasını idrak edemiyor.

manuel lanzini

blackeagle1903
beşiktaş'ın 1-2 aydır uğraştığı arjantinli topçu. beşiktaş'ın bu transfer olmazsa diye bryan ruiz ve marko marin ile görüştüğünü bilmeyen yok. hatta marko marin'in bedelsiz bir şekilde kiralık veya 3 milyon euro karşılığında bonservisiyle alınması yönünde çoktan chelsea ile anlaştığı söyleniyor.

manuel lanzini

blackeagle1903
river plate'in sürekli götlük yaptığı için transferinden vazgeçtiğimiz oyuncu.

#360864 şu entryde river'ın yaptıkları yazıyor. fikret orman çıkıp 7-8 milyon euro basıp alsa da; gündem değiştirmeye çalışıyor yiaaaa, al işte tüpçüye benzedi bu da yiaaa yapacaksınız. beyler siz ne zaman mutlu olacaksınız ?

mustafa kamalak

blackeagle1903
saadet partisi'nin çapsız genel başkanı. yıllarca israil uşağı dedikleri tayyip erdoğan'a ilk turda dolaylı, ikinci turda doğrudan destek verecek partinin başı. kendisi korkaklıkta ve çapsızlıkta master yapmıştır. birkaç ay önce genel başkanlık seçiminde fatih erbakan ile yarışmıştır. fatih erbakan, tayyip erdoğan projesiydi ve böylelikle saadet partisi ele geçirilecekti. ama olmadı, mustafa kamalak kazandı. bu yüzden ekmeleddin ihsanoğlu'na oy vereceklerine dair bir kanı oluşmuştu fakat yanılmışız. kendisi çoktan rte'nin uşağı olmuş. bundan sonra söylediği doğru şeylerin bile benim için bir geçerliliği yoktur.

saadet partisi

blackeagle1903
cumhurbaşkanlığı seçiminde kimseyi desteklememe kararı almış parti. oylar tayyip'e diyorlar yani. kendilerinden de böyle bir hainlik beklenirdi zaten. yıllarca israil uşağı, siyonistlerin piyonu dedikleri tayyipler'ini yüzüstü bırakamıyorlar tabi.

slaven bilic

blackeagle1903
saçma sapan oyuncuların transfer edilmesini isteyen çapsız hoca. 33 yaşında, serdar kalibresinde, yabancı bir topçu istiyor. ben bu saçma sapan isteklere ''prim alıp cep doldurma''dan başka bir cevap bulamıyorum. eğer böyle birşey varsa, o aldığın 1.6 milyon euro haram zıkkım olsun.

edit: bilic'in çok istediği mitrouglu ile bu adamın menajeri aynıymış..!

manuel lanzini

blackeagle1903
transferi hakkında birçok dedikodunun olduğu topçu. aylardır gündemi meşgul ediyor. klasik latin götlüğüyle karşı karşıyayız. nedense bu adamlarda var bir sorun, r10 da bizle taşak geçtiydi. adamlara 4.5 verdik kabul ettiler, sonra olmaz paşam 5 ver dediler, tamam ulan dedik verdik, ardından vergiyi de ödeyin dediler, orada da orta yolu bulduk, şimdi de taksit taksit değil 1 kerede verin diyorlar. bence biz direk domalalım, olsun bitsin bu iş. bitmek tükenmek bilmeyen istekleri caydırdı artık. 1-2 gün içinde de bitmezse bu transfer 10 numara için diğer opsiyonları düşünelim bence. bu ne lan ? bu arada yönetim gerek, r10 gerek diego, gerekse diğer isimler konusunda oldukça başarısız bir profil çizse de bence bu transferde suçları yok.

edit: bu arada beşiktaş'a transfer oldu haberini yapan site 3puan.com. bu site demba ba beşiktaş'ta haberini herkesten 1 gün önce yapmıştı.
465 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol