confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235223

kemal kılıçdaroğlu

blackeagle1903
ülkenin mevcut şartlarında alacağı oyun maksimum %30 olduğunu bilen ve buna göre hareket eden realist adam. keşke yılmaz özdil, emine ülker tarhan kafasında birini cb adayı gösterip %25'de kalsalardı da bir kısım koyu ulusalcının tatavasını çekmeseydi.

beşiktaş futbol takımı

blackeagle1903
2014-2015 sezonunda da tek forvet oynayacaktır. zira ömer hasan şişmanoğlu da eskişehirspor'a kiralandı ve 3 forvet kaldı. bu durumda, hem uzun vadede, hem de 3 kulvarda yarışacağımızı düşünürsek elbette çift forvet oynayamayız.

demba ba afrika kupası'na gidecek sezon ortasında diye biliyorum, cenk ve pektemek kalacak. pektemek sakatlandı cenk de kart cezalısı oldu ne bok yiyeceksiniz ulan ?

not: ömer'in eskişehir'e kiralanmasında emeği geçen herkesin amk. kendisi çok kaliteli topçudur falan demiyorum, kadro derinliği açısında iyi bir isimdi.

bursa

blackeagle1903
uyuşturuya kurban giden gençlerin olduğu şehir. nerede satıldığı belli bu uyuşturucu meretinin ama devletin bu konuda attığı tek bir adım yok. parklarda akşamları kova tezgahı kurup içecek kadar rahatlık ve başıboşluk var.

yalnızlık

blackeagle1903
groza şarkısıdır.

https://www.youtube.com/watch?v=XcRWwDIhSKM

Çok uzaklara baktım, o beni işaret etti
Yakınımda hissettim, adı sessizlikti
Umutlarım, yolcusu olmayan bir gemide ilerler
Boşa çıkmazsa çıkar belki sesi

Kader, iki yola ayrılmış karanlık
Yollar sapa, hayat yalnızlık
Bir ben değilim bilen gerçeği
Kavuşmaktır belki de ayrılık

Ruhun sana yalan mı söyledi?
Kimler aldı senin yüce sevgini?
Bu dünyada öldür kini, acıyı ve nefreti
Belki şefkatlidir acının elleri

Gözünde bin yalnızlık, Hayatta pek çok bitiş var
Yitirilmiş anılar üzüntülerime sahip çıkar
Düşünürsün dünya hızla dönüp dururken
insanlar tükenişte sana ağlar, Ruhlar seninle ağlar

sağ bek

blackeagle1903
avrupa'da başarı amaçlanıyorsa, serdar ile necip ile atiba ile geçiştirilemeyecek bölge. serdar defansta kısmen iyi, ofansta hiç yok. necip hala tecrübesiz. atiba orta sahanın en iyi oyuncusu ve onu orta sahada kullanmamak mallık olur. ayrıca sağ bekte de orta sahada olduğu kadar iyi değil. bu yüzden beşiktaş için şarttır sağ bek transferi. tabi ondan önce ofansif orta saha ve kanata adam gerekiyor.

ömer şişmanoğlu

blackeagle1903
--alıntı--

Beşiktaş'ta istenilen ritmi yakalayamayan Ömer Şişmanoğlu, Süper Lig ekiplerinden Eskişehirspor'a kiralandı. Bilic'in yeni sezon planları arasında yer almayan 25 yaşındaki golcü sezon sonuna kadar Es-Es forması giyecek.
Mustafa Pektemek ve Filip Holosko'nun form tutması ve Demba Ba transferi sonrasında Beşiktaş'ta forma şansı 0'a inen Şişmanoğlu'nun gönderilmesine onay veren Slaven Bilic'in kararından sonra siyah-beyazlılar Almanya'dan ve bazı Süper Lig kulüplerinden gelen teklifleri değerlendiriyordu.

Almanya'da yapılan birinci kamp döneminde sakatlanan ve sezon başı çalışmalarını kaçıran Ömer Şişmanoğlu geçtiğimiz sezon Süper Lig ve Türkiye Kupası'nda oynadığı 11 maçta 3 gol atmıştı.

Hiç bir maçta 90 dakika forma giyemeyen Ömer sezonun 13 haftasında ise sakatlığı sebebi ile kadroda yer alamamıştı.

--alıntı--

Kaynak : Karakartal.com

inşallah böyle bir salaklık yapılmaz.
462 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol