(bkz: yav he he)
13 saat önceden heyecanı başlamıştır. muhtemel cuma namazından gelince öğreneceğiz.
en popüler parçası warriors of the world olan grup.
beşiktaş'a gelmesine sıcak bakmadığım topçu. haberler doğruysa, almadığımıza sevindim.
3-4-1-2 oynasa fena olmaz dediğim takımım.
-------------tolga--------------
----transfer----pedro----ersan
olcay--veli--atiba--gökhan töre
------transfer(bryan ruiz)------
musta fa------demba ba -------
ersan, sivok ve pedro var stoper için. 3'lü stoper oynanacak olursa 1 tane avrupa görmüş üst düzey stoper ve 1 tane ortalama türk stoper gerekiyor. bu durumda 5 stoper olur. büyük şanssızlıklar sonucu sakatlık, ceza ard arda gelirse o bölgeye necip çekilir, atınç'a şans verilir. bu da yılda 1-2 maç olur zaten.
orta sahada veli ve atiba dışında üst düzey oyuncu yok. bu bölgenin tek alternatifi necip. buraya da üst düzey bir oyuncu gerekiyor.
forvet arkasına transfer zaten şart, ozi ile 3 kulvarda 1 sezon yürümez.
kanatlar için fazlaca alternatif var bu dizilişte. holosko, kerim, ismail, motta...
forvet için de altyapıdan birisi a takıma alınabilir.
-------------tolga--------------
----transfer----pedro----ersan
olcay--veli--atiba--gökhan töre
------transfer(bryan ruiz)------
musta fa------demba ba -------
ersan, sivok ve pedro var stoper için. 3'lü stoper oynanacak olursa 1 tane avrupa görmüş üst düzey stoper ve 1 tane ortalama türk stoper gerekiyor. bu durumda 5 stoper olur. büyük şanssızlıklar sonucu sakatlık, ceza ard arda gelirse o bölgeye necip çekilir, atınç'a şans verilir. bu da yılda 1-2 maç olur zaten.
orta sahada veli ve atiba dışında üst düzey oyuncu yok. bu bölgenin tek alternatifi necip. buraya da üst düzey bir oyuncu gerekiyor.
forvet arkasına transfer zaten şart, ozi ile 3 kulvarda 1 sezon yürümez.
kanatlar için fazlaca alternatif var bu dizilişte. holosko, kerim, ismail, motta...
forvet için de altyapıdan birisi a takıma alınabilir.
manowar şarkısı.
https://www.youtube.com/watch?v=QMrDoIHkOdY
https://www.youtube.com/watch?v=QMrDoIHkOdY
fan kitlesinin güzel besteler yaptığı adam.
http://www.youtube.com/watch?v=pa_vjfh6s3s
(bkz: dedeler)
http://www.youtube.com/watch?v=pa_vjfh6s3s
(bkz: dedeler)
maddi açıdan beşiktaş'a yetmeyecek staddır. derbilerde veya bir avrupa maçında 80 bin bilet satıp maç başı 5 milyon lira gişe hasılatı toplamak varken, 18 bin bilet satıp 1-1.5 milyon tl gişe hasılatına oynamak aptallık olur. ama ocak şubat gibi kışın çok sert olduğu aylardaki anadolu kulüpleriyle yapılan maçlarda tercih edilebilir.
Kuzey Amerika’da 23 Eylül, Latin Amerika ve Avusturalya’da 25 Eylül, Avrupa’da ise 26 Eylül tarihinde raflardaki yerini alacak oyun. fifa 15'te spor toto süper lig de olacakmış bu sene.
sağ bek transferiyle ilgili yapılan bir totem.
artık transferi bitsin diye isyan ettiren topçu.
gönül zenit dese de arsenal'i çekeceğimiz kuradır. arsenal'in çıkma ihtimali %20 olsa da, konu beşiktaş olunca bu oran artıyor.
nice seneler dilediğim yazar.
net rakam belli olmasa da kapasite arttırımı yapılarak +45.000 olacak stadmış. böyle söyletiler var. çok güzel olur.
http://www.fanatik.com.tr/2014/08/06/hilton-amstrong-besiktasta-380592
--alıntı--
Önümüzdeki sezon için transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı, Hilton Armstrong ile anlaştı. NBA takımlarından Golden State Warriors'ta forma giyen 30 yaşındaki pivotun transferini menajer Misko Raznatovic açıkladı.
Daha önce Asvel ve Panathinaikos'la Euroleague deneyimi yaşayan 2.11'lik pivotun transferinin önümüzdeki günlerde açıklanması bekleniyor.
--alıntı--
--alıntı--
Önümüzdeki sezon için transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı, Hilton Armstrong ile anlaştı. NBA takımlarından Golden State Warriors'ta forma giyen 30 yaşındaki pivotun transferini menajer Misko Raznatovic açıkladı.
Daha önce Asvel ve Panathinaikos'la Euroleague deneyimi yaşayan 2.11'lik pivotun transferinin önümüzdeki günlerde açıklanması bekleniyor.
--alıntı--
2014-2015 sezonunda güzel bir derbi istatistiği yakalamasını umduğum takımımız. 4 maçta 2 galibiyet 2 beraberlik olmalı en kötü. yıllardır derbi kaybetmekten bıktık artık.
6 ağustos 2014 beşiktaş feyenoord maçında hazır olup olmadığını göreceğimiz topçumuz.
bir soru cümlesi.
reklamın iyisi kötüsü olmaz tezini çökertmiş olan reklama sahip soğuk çay.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?