cafe sektöründe de epey görülen çalışma biçimi.[ybkz]swh[/ybkz]
slow başlayıp sonradan hareketlenen şarkıdır.
kombineler hariç şu ana kadar 35 bin biletin satıldığı karşılaşma. stadda boş koltuk olmayacağı kesinleşti diyebiliriz.
koskoca sezona 3 orta saha ile başlayan takım.[ybkz]swh[/ybkz][ybkz]swh[/ybkz] lig, kupa ve avrupa'da 50 maçın üstünde maç yapacak olan bu takım nasıl sene sonunu görecek ? atiba da sakatlanmış ve sen arsenal maçına çıkacaksın...
maddi açıdan iyi işler yapan yönetim. geldiklerinde beşiktaş'ın borcu 340 milyon dolar, yani 585 milyon tl idi. şimdi 280 milyon dolar. kur arttığı için tl borcu daha yüksek görünse de stada 40 milyon dolar harcanmasına rağmen beşiktaş'ın borcunun 60 milyon dolar azaltılması büyük olay.
bonservisi; 500 bin euro peşin, 800'er bin eurodan 5 taksitle ödenecek olan topçu. helal olsun valla.
(bkz: terörist)
kızlara sürekli yavşayan, ağırbaşlılıktan uzak erkeklere verilen lakap.
ismi Süleyman Seba Vodafone Arena olarak değişecek staddır.
saha avantajı ve arsenal'in eksiklerini iyi değerlendirmemiz gereken maç. olur da 2 farklı bir galibiyet alırsak tadından yenmez, tur bile gelebilir.
yeni stada ismi verileceği söylenen efsane başkanımız. stad olmazsa beşiktaş üniversitesi'ne ismi verilecekmiş.
Yaz günü oldu hazan
Siyah ayrıldı beyazdan
Gazeller uğurladı seni
O çok sevdiğin ağaçlı yoldan...
https://pbs.twimg.com/media/Bu_GiH8IQAANQZx.jpg
Siyah ayrıldı beyazdan
Gazeller uğurladı seni
O çok sevdiğin ağaçlı yoldan...
https://pbs.twimg.com/media/Bu_GiH8IQAANQZx.jpg
(bkz: herkes gitsin seba kalsın)
büyük insan. benim gibi genç, kendisinin dönemini görmemiş bir adamı bile vefatıyla epey üzmüştür. yaptıklarıyla, söyledikleriyle bir beşiktaş efsanesidir. huzur içinde yatsın. beşiktaş'ı üzmesinler dedi, taraftar olarak elimizden geleni yapacağız.
derinden yaralamıştır. vodafone arena'da sembolik bir ''ilk gol'' atmasını canı gönülden istiyordum.
1.5-2 milyon eurodan fazla verilirse yayında ve yapımda emeği geçenlere sövdürtecek olan topçu. verin 1.5-2 + sezer holosko falan da kiralık olsun bitsin bu iş. geri o paraya da değmez ama...
beşiktaş'ımızın hakkının yenmesi ve şerefli 2.'liklerle yetinmesi sonucu taraftarımızın galatasaray'a yaptığı bestedir.
parayla şampiyonluk ne kadar kolay
şerefsizsin galatasaray
vahap beyaz ahmet çakar
şerefsizsin galatasaray
parayla şikeyle şampiyon oldun
şerefsizin kralı oldun
şerefsizler şike yapar
şikeyi de galatasaray
parayla şampiyonluk ne kadar kolay
şerefsizsin galatasaray
vahap beyaz ahmet çakar
şerefsizsin galatasaray
parayla şikeyle şampiyon oldun
şerefsizin kralı oldun
şerefsizler şike yapar
şikeyi de galatasaray
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?