limon sıkılınca pek bir güzeldir, biraz da pulbiber ektik mi tamamdır.
camlarında beckham resmi vardır.
şüphesiz ki atiba ve veli'dir.
edit: pektemek'i unutmuşum.
edit: pektemek'i unutmuşum.
(bkz: dayamak)
canlı yayından inşaatına baktığımızda gözle görülür bir işçi artışı gördüğümüz stadımız. doğal olarak ilerleme de hızlanmış.
2.5 altı bitecek maçtır. londra'dan yorgun dönecek olan kartal maçı rölantide oynayacak. savunmamız zaten iyi, gol de yemeyiz gibi. tahminim 0-0 veya 0-1.
toplumsal olaylar konusunda duyarlı bir yazar abimiz.
vasatın da altında yönetilen mağazalar. birçok ürün ya tükenmiş, ya da bedeni yok. ürün çeşitliliği desen yok, kalite ehh işte, mağaza sayısı çok az.
stok durumu tükendi;
http://imgim.com/6691incii2851541.png
http://imgim.com/6823incij5367223.png
http://imgim.com/1797incig5756925.png
birçok bedeni tükenenler;
http://imgim.com/8885incil8392522.png
http://imgim.com/7624inciv4344985.png
http://imgim.com/7892incic4974555.png
http://imgim.com/1645incir9599157.png
http://imgim.com/1591incii9943783.png
http://imgim.com/5321incig7448019.png
sadece birkaç örnek. ürünlerin 3/4'ünden fazlası böyle, örnek teşkil etsin diye attım birkaç tane.
stok durumu tükendi;
http://imgim.com/6691incii2851541.png
http://imgim.com/6823incij5367223.png
http://imgim.com/1797incig5756925.png
birçok bedeni tükenenler;
http://imgim.com/8885incil8392522.png
http://imgim.com/7624inciv4344985.png
http://imgim.com/7892incic4974555.png
http://imgim.com/1645incir9599157.png
http://imgim.com/1591incii9943783.png
http://imgim.com/5321incig7448019.png
sadece birkaç örnek. ürünlerin 3/4'ünden fazlası böyle, örnek teşkil etsin diye attım birkaç tane.
%75-80 ihtimalle uefa avrupa ligi'ne gitmemizle sonuçlanacak maçtır.
mağaza sayısı olarak da, kalite olarak da, çeşitlilik olarak da, internet sitesi olarak da yetersiz olan mağazalar zinciri. paraya ihtiyaç olan dönemde para basacak olan bu yer, görmezden geliniyor.
ramsey'in cezası, arteta'nın ise sakatlığından dolayı oynayamayacağı maç. bizde ise atiba geri dönüyor.
necip, atiba ve veli gibi 3 orta sahası bulunan takım. bu sezon önümüzde daha 45-50 maç var. bu 3 oyuncudan her maç 2 tanesi oynuyor. sakatlık ve cezalı olunması durumunda ciddi olarak eksiklik çekeceğimiz bir bölge. mutlaka transfer yapılması gerekiyor buraya. çok fazla para harcanamayacaksa, mevcut para ile 10 numara falan alınacaksa da en kötü ortalama, idare edecek bir topçu alınmalı buraya.
mevcut sağ bek sakat veya cezalıyken neden olmasın diye cevaplanacak önerme. serdar ile necip ile geçiştirelemiyor o bölge. ismail'in de bence kendi bölgesi olan sol bekte oynaması gerekiyor. hem böylece motta da oynamamış olur. iyi bir takımımız var, şampiyonlar ligi'ne gitme ihtimalimiz hala var, gidemesek de uefa'da çok yukarılara oynayabiliriz, lig ve kupada iddialı olduğumuzu düşünüyorum. bu yüzden bir maç serdar, bir maç necip, arada atiba, yada bir çılgınlık yapıp ismail ile geçiştirmeyelim. sağ bek, sol bek gibi oyuncu kıtlığı olan bir bölge değil. 1-1.5 milyon euroya fazla isim yapmamış ama kaliteli, alman veya hollandalı bir sağ bek iyi olur.
iyi bir 10 numara, formda bir gökhan töre ile olmayacak çaresizliktir. yeter ki doğru bir 10 numara alalım. tabi sağ ve sol bekler de önemli. sol bekte ismail'in oynaması lazım, motta'dan çok daha iyi, ortaları isabetli, demba ba'yı iyi besler. sağ beke de iyi bir topçu gerekiyor. aynı şekilde o da hilbert gibi süratli, atağa çok çıkan bir oyuncu olmalı ve forvet hattını ortalarıyla beslemeli.
20 ağustos 2014 01:20 itibariyle çalışmaların devam ettiği yeni mabedimiz.
http://www.vodafonearena.com.tr/live.html
http://www.vodafonearena.com.tr/live.html
günümüzde bazı beşiktaşlılar'ın düştüğü büyük yanlış. allah akıl fikir versin.
beşiktaşlılık felsefesini en iyi şekilde anlatan söz. bu arada farklı görüşleri görüp sinirlendiğinde küfrü basanlar iyi insan kategorisinde mi ?
görüşlerine katılmadığı insanları demirören itleri, haber1903 tayfası gibi yaftalar yapıştırarak ayıp etmiş olan yazar.
(bkz: blackeagle1903'ün haber1903'e açtığı amansız savaş)
(bkz: blackeagle1903'ün haber1903'e açtığı amansız savaş)
arsenal'in şampiyonlar ligi play-off'larında yendiği en güçlü takımın udinese ve fenerbahçe olduğundan haberi olmayanların övdüğü hoca. aynı arsenal pozisyon dahi üretemeden crsytal palace'i 2 duran topla son dakikada yenmiştir 3 gün önce. ayrıca anlamak bu kadar mı zor ? 80 dakika çatır çatır oynamışsın, rakibin tırsmış, 60 bin kartal bağırıyor, nasıl geri çekilirsin ? ulan adam zaten götü kurtarmak için geri çekilecek ortasahasının bel kemiği ramsey'i kaybetmiş. wenger maldı sanki de turu zora sokmak adına hurra saldıracaktı bomboş ortasahasıyla. ama bilic onlara bu fırsatı verdi. takımı geri çekti, ayrıca cenk'i oyuna sokarken mustafa'yı çıkarması tam bir korkaklık örneğidir.
tanım: 2013-2014 sezonundaki 1-1 biten fenerbahçe maçındaki korkaklığı devam eden hoca.
edit: takımımızın iyi defans yapmasında büyük rolü vardır, fakat benim bahsettiğim nokta farklı. ben niye vitesi düşürdük diyorum. bu bir korkaklıktır diyorum.
edit2: farklı görüş görünce küfür edenler rahatsız.
tanım: 2013-2014 sezonundaki 1-1 biten fenerbahçe maçındaki korkaklığı devam eden hoca.
edit: takımımızın iyi defans yapmasında büyük rolü vardır, fakat benim bahsettiğim nokta farklı. ben niye vitesi düşürdük diyorum. bu bir korkaklıktır diyorum.
edit2: farklı görüş görünce küfür edenler rahatsız.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?