kıçına bir iğne batırmaktır.
halı yerine serilen örtü, eşya.
bazen bir yaşam biçimidir. hem mutluluk, hem de sitemi içinde barındırır yalnızlık.
ata demirer - a be kaynana [ybkz]swh[/ybkz][ybkz]swh[/ybkz]
değişik dizilişlerle oyanayabilecek takım.
tolga
necip - pedro - ersan - ismail
atiba- veli
töre - sosa - pektemek
demba ba
------------------------------------------
tolga
necip - pedro - ersan - ismail
atiba - oğuzhan - veli
sosa - demba ba - pektemek
tolga
necip - pedro - ersan - ismail
atiba- veli
töre - sosa - pektemek
demba ba
------------------------------------------
tolga
necip - pedro - ersan - ismail
atiba - oğuzhan - veli
sosa - demba ba - pektemek
2014-2015 sezonunda transferler yapan yönetim. fakat yeterli oldu mu ? hayır. daha önce defalarca yazdığım üzere 3 önemli eksik bölge daha var. orta saha, sağ bek ve stoper. üzgünüm ki olası başarısızlıkta en büyük sorumlulardan olacaklardır.
şampiyon olamayacak takım. kısaca açayım.
kadromuz transferle güçlendi. ama 2013-2014 sezonuna göre 2 artımız var sadece. ve bu 2 artı yeterli değil diye düşünüyorum. 1. artı demba ba, yarım artı cenk tosun; kulübemiz güçlendi, yarım artı da sosa; yarım artı çünkü büyük bir soru işareti ne yapar kestiremiyoruz. geçen sene avrupa'da yoktuk, kupaya erken veda ettik, tek kulvarda mücadele etmemize rağmen rezildik. şimdi 2 kulvarda daha varız. kupaya erken veda edeceğimizi sanmıyorum. ondan 3 kulvar diyorum.
geçen sene tek kulvarda gitmemize rağmen sıkça sakatlanan gökhan töre, ersan adem gülüm ve oğuzhan özyakup vardı. bu sene ben bu 3 önemli topçunun sakatlık manyağı olacağını düşünüyorum.[ybkz]swh[/ybkz] takımın en sağlam iki oyunucusu atiba ve veli. fakat bu adamlar da bizim gibi etten kemikten. 3 kulvarda mücadele edeceğiz, önümüzde 50-60 maç var ve bu iki topçu yeri gelecek sakatlanacaktır, yeri gelecek cezalı duruma düşecektir. alternatif ? necip. peh. orta sahada sıçacağımız kanaatindeyim.
kanatlarda biraz daha rahatız. gökhan ve olcay'ın üzerine umut vaad eden kerim ve kanatlarda da oynadığı söylenen bir sosa var.[ybkz]swh[/ybkz]
sağ bek konusunda birşeyler yazmaya gerek var mı ? sıçtık.
stoperler ? ersan sürekli sakatlanıyor, bu sene daha da çok sakatlanması muhtemel. kart da görüyor. bolca yalnız bırakacaktır bizi. yerine kim var ? atınç ve sivok. atınç büyük ihtimal süre alamayacak ve bu durumda pedro sivok stoper hattı olacak. bu durumda başka bir bölgeden 1 yabancı eksilmek durumunda kalacak, sistem tamamen değişecek. uyum sorunları yaşanacak ve anadolu'da çokça puan bırakılacak.
vesselam şampiyonluk zor. sağ beke ''işte budur abi'' denecek bir adam, stopere en azından ortalama bir yerli ve baroni gibi orta kalite orta saha gelseydi şampiyonluğun en favori takımı olabilirdik, ama bu şartlarda ''zor'', hatta federasyon ve hakemleri de işin içine katarsak ''çok zor''.
kadromuz transferle güçlendi. ama 2013-2014 sezonuna göre 2 artımız var sadece. ve bu 2 artı yeterli değil diye düşünüyorum. 1. artı demba ba, yarım artı cenk tosun; kulübemiz güçlendi, yarım artı da sosa; yarım artı çünkü büyük bir soru işareti ne yapar kestiremiyoruz. geçen sene avrupa'da yoktuk, kupaya erken veda ettik, tek kulvarda mücadele etmemize rağmen rezildik. şimdi 2 kulvarda daha varız. kupaya erken veda edeceğimizi sanmıyorum. ondan 3 kulvar diyorum.
geçen sene tek kulvarda gitmemize rağmen sıkça sakatlanan gökhan töre, ersan adem gülüm ve oğuzhan özyakup vardı. bu sene ben bu 3 önemli topçunun sakatlık manyağı olacağını düşünüyorum.[ybkz]swh[/ybkz] takımın en sağlam iki oyunucusu atiba ve veli. fakat bu adamlar da bizim gibi etten kemikten. 3 kulvarda mücadele edeceğiz, önümüzde 50-60 maç var ve bu iki topçu yeri gelecek sakatlanacaktır, yeri gelecek cezalı duruma düşecektir. alternatif ? necip. peh. orta sahada sıçacağımız kanaatindeyim.
kanatlarda biraz daha rahatız. gökhan ve olcay'ın üzerine umut vaad eden kerim ve kanatlarda da oynadığı söylenen bir sosa var.[ybkz]swh[/ybkz]
sağ bek konusunda birşeyler yazmaya gerek var mı ? sıçtık.
stoperler ? ersan sürekli sakatlanıyor, bu sene daha da çok sakatlanması muhtemel. kart da görüyor. bolca yalnız bırakacaktır bizi. yerine kim var ? atınç ve sivok. atınç büyük ihtimal süre alamayacak ve bu durumda pedro sivok stoper hattı olacak. bu durumda başka bir bölgeden 1 yabancı eksilmek durumunda kalacak, sistem tamamen değişecek. uyum sorunları yaşanacak ve anadolu'da çokça puan bırakılacak.
vesselam şampiyonluk zor. sağ beke ''işte budur abi'' denecek bir adam, stopere en azından ortalama bir yerli ve baroni gibi orta kalite orta saha gelseydi şampiyonluğun en favori takımı olabilirdik, ama bu şartlarda ''zor'', hatta federasyon ve hakemleri de işin içine katarsak ''çok zor''.
futbol takımı, 2014-2015 sezonunda da şampiyon olamayacaktır. şampiyonluğu son 5-6 haftaya kadar kovalayacağız, ama sonrasında ipleri fenerbahçe'ye vereceğiz gibime geliyor.
yapılamayaşında emeği geçenlerin amına koyayım demek istediğim transfer.
300 bin euro fazla vermeyip hilbert'i yollamış yönetimdir. şimdi son gün 2-3 milyon euroya sağ bek arıyoruz. yapılan transferler doğru olsa da zamanlaması iyi değil. bugün sağ bek alınamazsa ciddi eleştiriler alacaklar.
sonunda patlamıştır.
(bkz: yaran başlıklar)
(bkz: sabri sarıoğlu)
(bkz: ricardo quaresma)
--alıntı--
orta sahaya bir oyuncu transfer ettik.
--alıntı--
https://twitter.com/demarkesports/status/505826439623495680
orta sahaya bir oyuncu transfer ettik.
--alıntı--
https://twitter.com/demarkesports/status/505826439623495680
(bkz: tarla)
gelecek adına umut vermeyen takım. böyle giderlerse hakemler ve federasyon ne kadar korursa korusun 2014-2015 sezonunda ilk 2'ye giremeyecektir. mevcut durum devam ederse, anderlecht'in de gerisinde kalarak grubu sonuncu tamamlayacaktır. belki bala göre türkiye kupası'nda başarılı olabilirler.
dikine oynama konusunda oldukça yetenekli bir topçu. geçen sezon bilic efendi bu arkadaşı eli kanda da olsa oynatmamış, formayı filip ve uğur'a vermişti. bu sezon umarım daha çok şans bulur. yeteneğine ve potansiyeline güveniyorum. inşallah iyi yerlere gelecek.
sadece kötü zeminde değil, her yerde topu şişirerek oynayan topçu. maalesef top hakimiyeti pedro gibi iyi değildir. biraz geliştirmesi lazım. bazen defansta çok bilinçsizce çalım denemeleri yapıp topu kaybedebiliyor. bunları düzeltmesi gerekiyor. ileriye şişirmek yerine veli ve atiba'ya pas servisi yapmalı.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?