confessions

blackeagle1903

4. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 14964
  2. takipçi 0
  3. puan 235225

erman toroğlu

blackeagle1903
gökhan töre konusunda, taraftarı galeyana getirmeye çalışarak art niyetli konuşmuş olsa da dedikleri maalesef doğrudur. gökhan'ın yetenekli oyuncu olduğu şüphesiz. kendisine ciddi şekilde de yatırım yaptık. elbette iyi olmasını isteriz. elbette oyun zekasını daha da geliştirip beşiktaş'a yararlı olmasını isteriz. ama kendine dikkat etmeli. bu ülkede kameralar galatasaray ve fenerbahçe mevzu bahis olunca çalışmaz ama beşiktaş'a çalışır. ettiği küfrü ağız okumayla gösterir 4-5 maç da ceza verirler.

edit: yahu bu erman toroğlu denen adamın art niyetli olduğunu söyledim daha neyi eksiliyorsun kardeşim ? açık ve net olarak küfür etmiş ve takımını 10 kişi bırakmış adam sorumsuz ve suçlu değil midir ? kendisi 1 maç iyi 1 maç kötü de olsa topu ileriyle taşıyabilme özelliğiyle takımın silahı değil midir ? silahıdır, fenerbahçe maçında da kendisini bizden mahrum bırakmıştır. fenerbahçe'de bruno alves'in olmadığı ve fenerbahçe'nin defansta zorlanmasının muhtemel olduğu bir maçta kenarlardan topu içeri taşıyarak gol tehlikesi yaşatacak adamımız yok işte. suçlu da kendisi, bu kadar.

gökhan töre

blackeagle1903
Sinirlerine hakim olamayan oyuncumuz. Bu yüzden küfür edip kırmızı kart görebiliyor. Evet beşiktaş'ı çok seviyor ve sahipleniyor ama kendisine dikkat etmesi lazım. Milyon eurolar verdiğimiz, yetenekleri olan bir oyuncuyu linç edecek değiliz. Ama emre gibi bahanelerle gelinmesi çok saçma. Diyorsunuz ki emre atılmıyor, gökhan da atılmasın. Küfür eden oyuncu atılır, açık net kırmızı olduğunu bile bile gökhan bir yanlış yapmıştır. Eleştirmemiz gereken gökhan'ın neden atıldığı değil emre'nin neden atılmadığıdır. Elma ile armudu karıstırmamak gerek.

gökhan töre

blackeagle1903
ağız okuma konusunda çok iyi olmasam da bariz şekilde ''fuck you'' demiştir. hem maçta her topu ezerek onlarca atağı piç ediyor, hem de takımını zor günde 10 kişi bırakıyor. kimse bana bu adamı savunmasın. pfdk'dan en az 3-4 maç ceza alır.

bu takım bu sene seve seve şampiyon

blackeagle1903
2014-2015 sezonu için beşiktaş kastediliyorsa entry sildirebilecek önermedir.[ybkz]swh[/ybkz] beşiktaş futbol takımı'nın önündeki 5 maçı söyleyeyim size; fenerbahçe[ybkz]swh[/ybkz], başakşehir[ybkz]swh[/ybkz], kasımpaşa[ybkz]swh[/ybkz], karabük[ybkz]swh[/ybkz], trabzonspor[ybkz]swh[/ybkz] hatta devam edeyim; 13. hafta nispeten güçsüz antepspor ile karşılacağız, ardından akhisar, konya ve galatasaray maçları var.

1 kez daha düşünün derim. kaç gündür bu olayı düşünüyorum, kaç gündür puan hesabına kafa yoruyorum, kaç gündür erciyes maçında kesinlikle 3 puan almalıyız diye kendimi yiyorum. ama olmadı. kimse peşinen ümitlenmemeli, herşey 3 haftada tepetaklak oluverir, ki bunu yaşadık biliyoruz. kimse ''galatasaray ve fenerbahçe kötü ama yiaa'' demesin. 1 hafta bala göte iyi oynayacakları tutar kazanırlar, 1 hafta kolay takımla oynayacak olurlar kazanırlar, 1 hafta ofsayttan gol atarak veya bedavadan penaltıyla kazanırlar, sen o 3 haftada 2 mağlubiyet 1 beraberlik alırsın, ananın amını tersten görürsün. [ybkz]swh[/ybkz]

27 ekim 2014 sai kayseri erciyesspor beşiktaş maçı

blackeagle1903
maalesef işte olacağım için izleyemeyeceğim karşılaşma. sadece arada bir internetten sonucunu kontrol edebileceğim.

tanım: beşiktaş'ın 3 puana ulaşarak rakipleriyle olan puan farkını açması gereken maç. önümüzde 6 haftalık zorlu bir maraton var ve bu maratondaki en kolay görünen maçımızı oynuyoruz, mutlaka 3 puan almalıyız. 6 haftalık zorlu periyotu şurada açıklamıştım: #376185

beşiktaş futbol takımı

blackeagle1903
ligde zorlu bir maratona giren takımımız. önümüzdeki 6 haftada 12-13 puan alırsak fena olmaz diye bakıyorum, tabiki gönül 18 olsun ister.

7. hafta kayseri erciyes deplasmanına gideceğiz, 3 puana aç bir takım, avrupa'dan dönmüşüz yorgunuz.
8. hafta fenerbahçe derbisi var. derbiler anlatılmaz, zor maç.
9. hafta başakşehir gibi iyi bir takımla oynayacağız. şu ana kadar 7 maçta yalnızca 2 gol yediler.
10. hafta ligin güçlü ve iyi top oynayan ekiplerinden kasımpaşa ile karşılacağız.
11. hafta karabük deplasmanı. lige kötü başlamasına rağmen ard arda galibiyetler alan ve gözünü yukarılara diken güçlü bir karabükspor ile karşılacağız.
12. hafta içerde trabzonspor ile karşılaşacağız. kağıt üstünde üstün olsak da büyük maç, ne olacağı belli olmaz.

bu 6 haftada bizim için en olumlu şey sakatlık olmamasıdır. bu maçlara tam kadro çıkmak önemli. öte yandan kart cezalısı da olmamalı. hakemler konusuna girmiyorum, o konudaki temennimiz zaten belli. 12. hafta sonunda ezeli rakiplerimize 3 ve üstü bir puan farkı yaparsak tadından yenmez.

27 ekim 2014 sai kayseri erciyesspor beşiktaş maçı

blackeagle1903
avrupa dönüşünde oynayacağımız maç. zeminin nasıl olacağı bu maçta çok önemli. hava durumu yağmurlu diyor. tabiki yağmurun ne kadar etkili olacağı da önemli. hakemin bu maçta bize takınacağı tavır da çok önemli. ne yapıp ne edip 3 puanı almalıyız. bu arada kayseri erciyesspor'un hiç galibiyetinin olmadığını, dolayısıyla 3 puana aç olduğunu ve lidere karşı da oynaması sebebiyle de ayrı bir iştahla maça çıkacağını belirtelim. gel gelelim demba ba, oğuzhan özyakup, olcay veya gökhan töre'den yalnızca bir tanesinin bile formda olması bize bu maç için yetebilir. beşiktaş'ın 3 puan olması takdirde en yakın rakiplerine 4 puan fark atacak, haftaya fenerbahçe maçına daha bir özgüvenle çıkacak. eğer fenerbahçe maçına 4 puan önde çıkarsak fenerbahçeli futbolcular için de çok sıkıntılı bir durum olacaktır.
433 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol