confessions

artin

3. nesil Yazar - - Yazar -

  1. toplam entry 16685
  2. takipçi 0
  3. puan 336654

binali yıldırım

artin
akp nin "gülen" yüzü idi şimdilerde bir sinir bir sinirli grup toplantılarında yaptığı sert konuşmaları kendisine yakıştıramadığım görev adamı. başkanlık için adım atacağız demiş.

türk silahlı kuvvetleri

artin
milli savunma bakanlığına bağlı kurum.15 temmuz 2016 darbe girişimi sonrası rütbeli personelin hızla tasfiye edildiği kurum.

alıntı--

Milli Savunma Bakanlığı'nın yaptığı açıklamaya göre 158'i subay 233 personel daha ordudan ihraç edildi.

İhraç edilen personelin 201'inin Hava Kuvvetleri Komutanlığı'ndan, 32'sinin Deniz Kuvvetleri Komutanlığı'ndan olduğu belirtildi.

Yayımlanan kararnameyle TSK'da ihraç edilen askerlerin sayısı 3 bin 73 olmuştu.

alıntı--

tsk

artin
15 temmuz darbe girişimi sonrası çok sayıdarütbeli personelinin ihraç edildiği tutuklandığı bir zamanlar anketlerin ve yüreklerin "en güvenilir kurumu" nun kısaltılmışı.

ateist terörü diye bir şey duydunuz mu

artin
cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan`ın "avrasya'da islam; din istismarına karşı birlik, dayanışma ve gelecek perspektifi" temasıyla istanbul’da dolmabahçe sarayı'nda düzenlenen 9. Aavrasya islam şurası açılışında katılımcılar özelinde tüm izleyecilere sorduğu, " olmayan bir şeyi nasıl duyalım"dedirten soru.

muhsin kızılkaya

artin
‘askerin görevi ölmek, bunun için maaş alıyorlar’ sözü üzerine gelen tepkiler sonrası "r" diye tabir edilen dönüşü yapan yoksa vitesi yiyecek kişi.

alıntı--

Her gün onlarca şehit haberiyle sarsıldığımız, birlik ve dayanışmaya en çok ihtiyacımız olan bir dönemde sarf ettiğim, amacını aşan, kahraman ordumuzun mensuplarını, aziz şehitlerimizin ruhunu ve şehit ailelerinin gururunu incitebileceğini düşündüğüm o talihsiz sözlerimden dolayı tekrar bütün milletimden özür diliyor, saygılarımı sunuyorum..

alıntı--

sercan akar

artin
zonguldak kömürspor`un tribün lideri.amedspor deplasmanına gittikten sonra yaşanan bir dizi olay sonrası yine bir kesim tarafından "hain" ilan edilen taraftar grubunun lideri kedileri konu üzerine şu açıklamayı yapmış.
alıntı--



"EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ.

Dün sabaha karşı sizler sıcak yatağınızda uykunun en derin olduğu saatlerde uyurken, Zonguldak'tan bir grup Zonguldakspor sevdalısı olarak üzerimizde formalarımızla terk ettik bu şehri. Aklımızda tek bir şey vardı; takımımız 1300 km uzakta sahaya çıktığında yalnız olmadıklarını göstermek.
EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ sizin gibi uyumaya devam etmeliydik.

Sabahın ilk ışıklarında Ankara'dan Diyarbakır'a uçağımız hareket etti. Diyarbakır'a indiğimizde bizi bir grup Amedspor taraftarı karşıladı, yüzlerinde solmayan gülümsemeleri ile.

EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ bu insanların bize uzattıkları elleri geri çevirmeyip ellerini sıktık. Allah'ın selamını aldık.

Çantalarımızı ve pankartlarımızı dahi onlar taşıdılar. Bizim için otobüs tahsis etmişler. Bizler otobüse binmeden bir tanesi binmedi. Bizi bindirip boş kalan koltuklara kendileri oturdular.

EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ o otobüse binip şehir merkezine gittik.

Sur'da Dar Kapı diye tabir ettikleri yere getirildik. Büyük bir meydanda indik. Meydanda kocaman bir Atatürk portresi binayı süslüyor. Bir köşesinde Atatürk'ün büstü var çocuklarla gülümsediği. Diğer bir bölümünde ise yine surlar üzerinde Türk bayrağımız ve Atatürk portresi. Burada bir ciğerciye götürdüler bizi. Masalar kuruldu. Sohbetler edildi. En ufak bir siyaset konuşulmadı. Yemeğimizi söylediler, tatlılarımız geldi, çaylarımızı içtik. Hesabı ödemeye yeltenemedik bile.

EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ o yemekleri yemememiz gerekiyor, o sohbetleri etmememiz gerekiyordu.

Buradan tekrar otobüse bindik ve Amedspor'un Taraftar derneğine gittik. Otobüsten iner inmez hoşgeldiniz tezahuratları ile cadde yıkıldı. Yaklaşık 300 Amedspor taraftarı bizi bağrına bastı. Tek tek selamlaşıp "hoşgeldiniz" dediler.

EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ karşı kaldırımda bekleyip onlara taş atmamız gerekiyordu.

Sohbet ettikten sonra stadyuma gittik. Pankartımızı bile onlar taşıdılar. Bizi tribünlerimize yerleştirdiler. Sonra kendi tribünlerine gittiler. Gür bir sesle İstiklal Marşımızı okuduk. Tek bir ıslık yuhlama olmadı. Kendi tribünleri hınca hınç dolduğu için kadın taraftarlarını bizim tribünümüze gönderdiler. Takımızı destekledik, maç bitti. Mağlup olduk. Sorun yok. Mücadeleleri yeter. Maçtan sonra tekrar bizi dernek binalarına götürdüler. Oradan da bir çay bahçesine. Çayımızı içtik. "Sizin karınınız acıkmıştır" dediler zorla ekmek arası bir şeyler söylediler.

EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ artık maç da bitmişti. Onlarla işimiz kalmamıştı, o mekanı yerle bir etmemiz camlarını dökmemiz gerekiyordu.

Geldi ayrılık saati. Otobüsümüze, bu sefer normal bir halk otobüsüne bindik. Onun parasını bari öderiz diye düşünürken, Dernek Başkanı Ramazan abi onu da ödetmedi. Hatta biz ısrar edince o gün ilk kez sinirlendi :) Bizi otobüse bindiren Amedspor'lu kardeşlerimiz tek tek bize sarıldı. Bu sarılma sokakta karşılaşıp yalandan sarılmalar gibi değil, eşini dostunu uzak bir yere gönderirken ki sarılmalar gibiydi. Bağırlarına bastılar bizi.

EVET BİZLER VATAN HAİNİYİZ "ne yapıyorsunuz siz?" deyip onları iteklememiz gerekirdi.
Biz orada bu insanlarla sohbet ettiğimiz, yemeklerini yediğimiz, çaylarını içtiğimiz için bizi vatan haini ilan eden eski ahbaplarıma sesleniyorum; Diyarbakır orada, o insanlar da orada. Klavye üzerinden yazması kolay. Gidin taş atın, kafalarını yarın, dükkanlarını yağmalayın, arabalarını gasp edin. Bizler bunları yapmadık vatan haini olduk, gidin siz yapın vatanı kurtarın. Lakin ufak bir hatırlatma; sizler onlara taş attığınızda bile onlar sizin sırtınızı sıvazlamaya devam edecekler.

Bu yazıyı buraya kadar kim okur bilmiyorum. Ne düşündüğünüz zerre kadar umurumda değil. Hoş düşünebilme yetinizin olduğunu da pek sanmıyorum. Ben burada "adam" sandığım bir grup insanın adam olmadığını öğrenmiş oldum.

Biz diplomat yada devlet adamı değiliz. Oraya siyaset yapmaya gitmedik. Düzce'ye, Çorum'a Tire'ye neden gittiysek, Diyarbakır'a da o yüzden gittik. Bu yazdığım üç şehri özellikle yazdım. Geçen sezonlarda bu şehirler vatanını çok seven insanlardan oluştuğu için bizleri taşladılar değil mi? He kimse unutmasın, bu şehirlerde de Zonguldakspor taraftarı geri vites yapmamış, şehri talan etmiştir. Bundan sonra da etmeye devam edecektir. Bizler bize yapılan iyiliği de kötülüğü de asla unutmayacağız. Çünkü bu kültürle büyütüldük. Bize uzatılan dost elini sıkar, taş atanın kafasını koparırız.

Siyaset yerin dibine batsın. O benim işim değil. Bu sorunların kaynağı ben olmadığım gibi, çözümü de ben değilim. Diyarbakır'a ne zaman gitsem bana kucak açacak bir grup Amedspor taraftarı tanıdım. Bunun için çok mutluyum.

Sevgi ve selamlarımla.

Sercan."

alıntı--



metrobüs kazaları

artin
sonu gelmeyen kazalar.tercihli yolda kaza yapma becerisi

alıntı--

Sefaköy'de metrobüs yoluna giren bir araç, metrobüs ile çarpıştı. Olay yerine çok sayıda ambulans sevkedildi. Kaza nedeniyle metrobüs seferleri durdu. Kazada otomobildeki 1 kişi hayatını kaybetti.

alıntı--

sonuna kadar arkasında olmak

artin
genelde başarısız teknik direktörler için başkanlar veya yöneticiler tarafından zerk edilen "köprüden önce son çıkış" diyebileceğimiz çoğu zaman havada kalan sözde destek cümlesi .

söyleyene "arkamda olma yanımda ol" diyerek kontra atağa kalkılması gerekli .

fakir baykurt

artin
15 haziran 1929 yeşilova, burdur`da dünyaya gelen 11 ekim 1999, essen`de olan yazar ve sendikacı.1999 milletvekilliği seçimlerinde ödp`den izmir milletvekilliğine adaylığını koyan "yılanların öcü" nün yazarı.

366 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol