spoiler--
Artık statla ilgili doğru tartışmaya geldik. Ne zaman biteceğini tartışıyoruz. Bu stadı 30 Ağustos'a yetiştireceğiz. Nisan sonunda kapalı tribünün olduğu yer bitecek. Mayıs sonunda eski açığın kaba inşaatı, haziran sonunda da yeni açık ve sonra da numaralı tribünün kaba inşaatı bitecek. Temmuz'un 10'u gibi çimi sermeyi düşünüyoruz. Türkiye'de ilk kez kullanılan bir çim kullanılacak. Çatı için de ihale başlattık. Stadyum için kredi almadık. Alın terimiz ile elimizden geleni yapıyoruz
spoiler--
[ybkz]swh[/ybkz]
Yapilan ara zam ile 5.500 tl olan ücret. Ara zam ayni zamanda ekonominin iflası anlamina geliyor. Ayrica açlık sınırının altinda kalan ücret.
melih gökçek'in maşası olmaya devam eden taraftardır. mansur yavaş'a fırıldak diye pankart açmışlar.
http://gundem.milliyet.com.tr/mansur-yavas-maci-terk-etti/gundem/detay/1837805/default.htm
http://gundem.milliyet.com.tr/mansur-yavas-maci-terk-etti/gundem/detay/1837805/default.htm
teknik direktörler içerisinde herhalde en yakışıklısı ve karizmatiği
defans takviyesi yerine forvet alındığı için , desteklediğim ve hep arkasında durduğum yönetime ilk kez sitem ettiren dönem. alınan oyuncular kötü değildi fakat nokta transfer değildi. sadece zenci , hırslı , süpürücü , güçlü bir stoper alınsaydı bile çok yararlı olacaktı bu dönem bize.
siyaaahhhhhhh diye seslendiğinizde duyabilceğiniz karşılık akabinde de en büyük beşiktaş naraları inletebilir yeri göğü..
(bkz: beşiktaş aşkıyla yanan tutuşan insan)
(bkz: beşiktaş aşkıyla yanan tutuşan insan)
Salih 6 numaraya(oyun kurarken) çekilmesine rağmen yine iyiydi ofansif katkısı çok güzeldi frikik denemesi harikaydı.
Gedson maçın içinde fazla gözükmese bile müdahaleleri enerjisi ve oyun zekası bizi orta sahada güçlü tuttu.
Dele alli pek oyunda gözükmedi ama kalitesi bize çok şey katacak.
Kevin yine çok üst düzey oynadı gerek driplingleri gerekse oyunda bizi sürekli ileriye iten yapısı çok işe yaradı. Weghorstun asistinde güzel bir pas attı.
Muleka kendinden bekleneni verememişti pek ancak 2 maçtır ve özellikle bu maçta doğru yerde doğru işleri yaparak skor katkısı sağladı. Eminim devamı gelecektir.
Weghorst.... Anlatmaya kelimeler yetersiz kalacak bu adama. Gol atıyor asist yapıyor top kapıyor servis yapıyor alan açıyor pres yapıyor takımı ileriye itiyor. Cidden muazzam bir kalite.
Berkay kardeşimiz çok iyi başlayıp nedense 2 maçtır çok net şekilde bizi tehlikeye atıyor. Evet yetenekli iyi niyetli ancak o paslar 2 maçtır sıkıntı yaratıyor.
Kerem ilk anlarda bir oyundan koptu ancak sonradan düşen topları alması pozisyon alışı ve topu kullanışı iyiydi.
Valerian İsmael hocam onca eleştiriye ve hakarete rağmen elindeki malzeme ile çok iyi iş çıkarıyor. Aslan payı kesinlikle hocama ve ekibine gider benim nezdimde. Neden diye soranlar olabilir şöyle açıklayayım. Bu hoca takıma üst düzey kondisyon yüklemesi yaptı. bunu dakika 90'da atılan deparlar ve müdahaleler gösteriyor. Örneğin Gedson 80'li dakikalarda topu kaptırıp depar atıp hem atağı önlüyor hem de oyunu yavaşlatıyor.
Her şey güzel değildi evet. defansif yönden bariz aksıyoruz. orta sahada karşılamamız çok zayıf rakipleri. ancak bunu hücumda şimdilik tolere edebildik. umarım yabancı kuralı kalkar ve josef ile beraber bunu iyice perçinler, şampiyonluğa pençemizi vururuz. Hayırlı sözlükler diliyorum.
ilk yarıda 47-39 lık galibiyetimizin olduğu maç
ilk yarısı 0-0 sona eren maç. trabzon'un net bir golü ofsayt nedeniyle verilmedi.
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10314705_827087353986730_5103364638109200006_n.jpg
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/10314705_827087353986730_5103364638109200006_n.jpg
10 kişi kalan rakibe karşı defans yapıp beraberliği zor kurtararak saracoğlu'nda rezil olmak, bırak deplasmanı kendi evinde bile derbi kazanamamak, kupa kazanamamak, 9 kişi kalan rakibe kendi oyununu kabul ettirememek, doğru 11 çıkaramamak, oyuncu değişiklikleri konusunda sınıfta kalmak, türkiye kupası'nda adana demir maçına tam kadro çıkıp, önemli bir şampiyonluk virajı olan eskişehir maçında rotasyon yapmak gibi say say bitmeyen başarılardır.
işin aslı ise;
(bkz: boş küme)
işin aslı ise;
(bkz: boş küme)
kanal d'nin yeni dizisi.
samanyolu tv'deki dizilerde sıkça rastlanan sesleniş türü.
yepyeni tasarımına alışamadığım sözlük. la birkaç saat ayrı kaldık hemen uludağ, itü , ekşi sözlük beta karması bir şey olmuş. hani benim eski gri,sade temam?
yapanların eline sağlık tabi, ama yine de ;
http://www.youtube.com/watch?v=UNxk65rD1oc
edit: artık youtube linklerini tinyurl kullanmadan verebiliyoruz sanırım, bu da değişimin artısı olmuş.
edit2: oylamalar, karmalar yalan olmuş. 'atom karınca' olarak yattım bir hiç olarak uyandım, mağdurum.
yapanların eline sağlık tabi, ama yine de ;
http://www.youtube.com/watch?v=UNxk65rD1oc
edit: artık youtube linklerini tinyurl kullanmadan verebiliyoruz sanırım, bu da değişimin artısı olmuş.
edit2: oylamalar, karmalar yalan olmuş. 'atom karınca' olarak yattım bir hiç olarak uyandım, mağdurum.
son çeyreğe 52-53 efes üstünlüğüyle girilen karşılaşma.
sonu çılgınca ağlamaya varan, seni evlatlık aldık veya marketten aldık söylemi.
21 aralık 2012 beşiktaş kayserispor maçından sonraki %100 futbol programında "ligimiz ispanya'ya ligi gibi olur diyorlardı ama olmadı" demiş yorumcu.
ulan herkesten önce ilk sen söyledin be. koparttın beni ilahi rıdvancım[ybkz]swh[/ybkz] bizi de zor durumda bırakma ama şimdi. bu saatten sonra sana dansöz rıdvan mı diyelim yani, illa onu mu istiyorsun?
fenerbahçelidir, çok zaman taraflıdır, ama yine de severim ben bu adamı o ayrı[ybkz]swh[/ybkz]
ulan herkesten önce ilk sen söyledin be. koparttın beni ilahi rıdvancım[ybkz]swh[/ybkz] bizi de zor durumda bırakma ama şimdi. bu saatten sonra sana dansöz rıdvan mı diyelim yani, illa onu mu istiyorsun?
fenerbahçelidir, çok zaman taraflıdır, ama yine de severim ben bu adamı o ayrı[ybkz]swh[/ybkz]
2015-2016 sezonunda kaçırdığım ilk iç saha maçı. (bkz: saldır beşiktaşım)
(bkz: boyun fıtığı)
orjin olarak ideal bir üç numara iken anadolu efes forması giydiği zaman aralığında ergin ataman tarafından -sanırım boyunun 2.06 olması nedeniyle- ısrarla dört numarada kullanılmak istenmesi sonucu belli bir dönem eski havasından uzak kalmış sloven oyuncu. ha dört numara olur muydu? 3,5'tan 4 diyebilirdik. zira o pozisyonun gereği olan kora kor mücadelede bir miktar zayıf kaldı. ancak motivasyon bir kere yitirilince biraz zor geri geliyor. hâliyle efes organizasyonu içinde "tutmadı" desek yeridir. hoş, son beş yılda mavi beyazlılar bünyesinde kim tuttu dersek idari menajer engin özerhun tuttu galiba. pano natof'tan sonra böylesi görülmedi.
sonrasında bir unics kazan formasıyla bir rusya deneyimi yaşadı. biraz biraz toparlar gibi de oldu. henüz bitmediğini göstermek adına olası beşiktaş tecrübesi kendisi adına biçilmez kaftan. erman kunter onun; o da kunter'in dilinden anlayacaktır. bir formayı giysin de bakalım. gerisi gelir.
sonrasında bir unics kazan formasıyla bir rusya deneyimi yaşadı. biraz biraz toparlar gibi de oldu. henüz bitmediğini göstermek adına olası beşiktaş tecrübesi kendisi adına biçilmez kaftan. erman kunter onun; o da kunter'in dilinden anlayacaktır. bir formayı giysin de bakalım. gerisi gelir.
alen markaryan`nın tribünde olacağı maç.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?