henüz 7.dk'da sefa yılmaz'ın attığı golle karadeniz ekibinin öne geçtiği karşılaşma.
yurdu inlettiğim tezahürat
(bkz: harlem globetrotters) basketbolu, komedi ve şov ile birleştiren basketbol takımı
Güzeldir. Ne zaman beşiktaşla ilgili rüya görsem hep cenk gönen çıkıyor karşıma onunla konuşuyor oluyorum. İlginç.
bir meyve çeşidi.
11 şubat 2014 kasımpaşa beşiktaş maçında eski günlere dönüş sinyali vermiştir. çok hırslıydı, sürekli maçın içindeydi, arzuluydu, tekmeye kafa soktu, önde pres yaptı, sonuna kadar savaştı. özgüvenini kazanıyor. potansiyeline geç de olsa ulaşırsa semih kaya da başka bir yerli stoper de yanına yaklaşamaz.
kasımpaşa karşısındaki performansının bir videosu hazırlanmış. "tekmeye kafa uzatan kartal yürekli futbolcularımız var bizim"
iyi seyirler;
http://vk.com/video242924621_167957649
kasımpaşa karşısındaki performansının bir videosu hazırlanmış. "tekmeye kafa uzatan kartal yürekli futbolcularımız var bizim"
iyi seyirler;
http://vk.com/video242924621_167957649
albayrak şirketler grubu yönetim kurulu üyesi ve eski trabzsonspor başkanı.
bugün "trabzonspor'dan kimse 1-2 yıl şampiyonluk beklmesin" şeklinde bir demeç vermiş. "hayret! halbuki her sene tüm türk halkı olarak trabzonspor'dan şampiyonluk bekliyorduk...
şaka gibi...
bugün "trabzonspor'dan kimse 1-2 yıl şampiyonluk beklmesin" şeklinde bir demeç vermiş. "hayret! halbuki her sene tüm türk halkı olarak trabzonspor'dan şampiyonluk bekliyorduk...
şaka gibi...
beşiktaşlı olması zerre sikimde değildir. fenerli galatasaraylı olsa bile severdim. çünkü dünyanın en güzel aile babasıdır her şeyden önce... tanıdığım en karakter sahibi insanlardan biridir. allah bozmasın...
son resimlerini görünce galatasaray'dan toblerone'a transfer olduğunu sandığım oyuncu.
http://www.iha.com.tr/galatasarayli-futbolcularin-hizina-yetisilmiyor-2177-12-4-fotopage#fotogaleri
yıllardır ortaya koyduğu performansın yüz kat üstünde değer verilen bir adam. tamam boş değil, ama bursaspor şampiyon olurken verdiği katkı ne volkan şen, ne ozan ipek ayarındaydı, galatasaray'da da koltuğa yapıştı zaten. emre çolak'ı kesemiyor lan adam?!
klasik adam olamayan türk futbolcusudur. belki gelecekte kendini toparlar,bilemeyiz ama diyar diyar anadolu tadında bir kariyere sahip olacağını düşünüyorum.
http://www.iha.com.tr/galatasarayli-futbolcularin-hizina-yetisilmiyor-2177-12-4-fotopage#fotogaleri
yıllardır ortaya koyduğu performansın yüz kat üstünde değer verilen bir adam. tamam boş değil, ama bursaspor şampiyon olurken verdiği katkı ne volkan şen, ne ozan ipek ayarındaydı, galatasaray'da da koltuğa yapıştı zaten. emre çolak'ı kesemiyor lan adam?!
klasik adam olamayan türk futbolcusudur. belki gelecekte kendini toparlar,bilemeyiz ama diyar diyar anadolu tadında bir kariyere sahip olacağını düşünüyorum.
(i: hepsi taklitti )
düz mantık serisinin türk topraklarındaki cinsi.
kötü yanları olsa da, hayata net bakmalarını,kendilerini net iafede edebilmelerini sağlıyor bu özellik.
bize bak, kafa o kadar dolambaçlı ki, istediğimiz bir şeyi söylerken, istemiyormuşuz gibi ifade ediyoruz.
kötü yanları olsa da, hayata net bakmalarını,kendilerini net iafede edebilmelerini sağlıyor bu özellik.
bize bak, kafa o kadar dolambaçlı ki, istediğimiz bir şeyi söylerken, istemiyormuşuz gibi ifade ediyoruz.
hayatını kaybeden gençlerden hatice ezgi sadet için yazılmış olan yazıdan:
-- alıntı --
Üşürdü, hep çok üşürdü ve “ne zaman ince giyinse hava soğuk olur”du… Soğuk başını ağrıtırdı, sinüziti vardı. Yine de kışın en kara günlerinde bile şehrin öbür ucundaki Olimpiyat Stadı’na giderdi; üşüyerek ama tereddüt etmeyerek... Beşiktaşlıydı çünkü. Beşiktaş’ı ve onun direngen yanını seviyordu. ‘Locası’ yoktu tribünde. Kış günü İkitelli’ye, Olimpiyat Stadı’nın zemherisine açık tribün biletiyle gidiyordu. Beşiktaş’ı seviyordu…
-- alıntı --
-- alıntı --
Üşürdü, hep çok üşürdü ve “ne zaman ince giyinse hava soğuk olur”du… Soğuk başını ağrıtırdı, sinüziti vardı. Yine de kışın en kara günlerinde bile şehrin öbür ucundaki Olimpiyat Stadı’na giderdi; üşüyerek ama tereddüt etmeyerek... Beşiktaşlıydı çünkü. Beşiktaş’ı ve onun direngen yanını seviyordu. ‘Locası’ yoktu tribünde. Kış günü İkitelli’ye, Olimpiyat Stadı’nın zemherisine açık tribün biletiyle gidiyordu. Beşiktaş’ı seviyordu…
-- alıntı --
88.dk'da joao pedro geraldino dos santos galvao'nun attığı golle skora dengenin geldiği karşılaşma.
mali müşavirler
(bkz: taye taiwo)
samet aybaba'nın kendine pay çıkaracağı yazardır. [ybkz]swh[/ybkz]
sonuçta bizi samet aybaba yazar yaptı.
sonuçta bizi samet aybaba yazar yaptı.
yakın zamanda "futbol ne ya .s.s.s" demeye başlayacak taraftarlardır. formalar ve atkılar yavaş yavaş dolaplara kaldırılır ve bir sonraki sezona kadar orada kalır. bakalım hangi maçtan sonra gerçekleşecek bunlar.
http://pic.twitter.com/BWHos2tQ
xavi'nin 18.dakikada attığı goller barcelona'nın 1-0 öne geçtiği karşılaşma.
2014-2015 sezonunda herhangi bir stadın, herhangi bir maçta dolmadığı göz önüne alınarak ele alınması gereken durum.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?