ersin destanoğlu

gidiyorum bu
"Ersin konusu bir vaka. Beşiktaş'ın altyapısından yetişmiş, şampiyonluk yaşamış gencecik bir çocuğa bunlar yapılır mı? Hak ediyor mu bunları? Devre arasında benim odama geldi, 'Ne olur beni oyundan çıkar hocam' diyerek ağlıyor. Dedim ki 'Seni bugün oyundan çıkarırsam futbol hayatın biter. Çıkmayacaksın, çıkamazsın. 5 tane daha gol yesen duracaksın' dedim. Alanyaspor maçında oldu. Ersin'le sözleşme yapın diye yalvardım. Kesinlikle gitmemeli diye rapor verdim."
bu başlıktaki tüm girileri gör

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol