“EuroCup'ı kazanarak EuroLeague'e katılmak isterdik ama olmadı. Devamında görüşmelerimiz devam etti. Güzel bir şans doğdu bizim için. 13 hissedar kulüp, katılmamızı onayladı. 3 Türk takımı ile heyecan verici bir sezon olacak. Ayrıca bu sezon ciddi bir yatırım yapacağız. Burada kalıcı olmak istiyoruz. Bir senelik bir hikaye olmayacak. Final Four oynayan bir takım yaratmak istiyoruz.
EuroLeague'de alt sıralarda, averaj takımı olmak gibi bir niyetimiz yok. Üst sıraları hedefleyeceğiz.
İlk hedef Playoff, sonrasında şampiyonluk yolu Beşiktaş'ı bekliyor diyebilirim.
Başkanımız, sponsorlar konusunda bize büyük destek verecek. İyi sponsorlarla çok başarılı bir takım kurma hedefimiz var.
Dusan Alimpijevic, Nedim Yücel ve basketbol yönetim kurulu, Beşiktaş'ı en iyi yerlere getirecektir."
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?