"Ersin konusu bir vaka. Beşiktaş'ın altyapısından yetişmiş, şampiyonluk yaşamış gencecik bir çocuğa bunlar yapılır mı? Hak ediyor mu bunları? Devre arasında benim odama geldi, 'Ne olur beni oyundan çıkar hocam' diyerek ağlıyor. Dedim ki 'Seni bugün oyundan çıkarırsam futbol hayatın biter. Çıkmayacaksın, çıkamazsın. 5 tane daha gol yesen duracaksın' dedim. Alanyaspor maçında oldu. Ersin'le sözleşme yapın diye yalvardım. Kesinlikle gitmemeli diye rapor verdim."
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?