kaybedenler kulübü

peter pan
ikinci yarısına kadar adeta bir masterpiece adayı olan, sonrasında -sanırım- final bulamayan yönetmenin dandirik final bulma arayışı sonucu feci şekilde ekseninden kayıp sıradan bir filme dönüşen film.

tolga örnek hep bunu yapıyor arkadaş. devrim arabaları'da öyleydi. son sahneye kadar müthiş, son sahnede öyle bir sıçıyor ki, mantıksızlık mı ararsın, ajitasyon mu gırla gidiyor, ağzımdaki bütün tad alıp yüzüme gözüme bulaştırıyor.

hayır zaten filmde biz o adamların hayata da, kadınlara da, olaylara da bakış açılarını yeterince anlamışız. sen bana neden tutup da barda, yeni aşık olur gibi olduğu bir kız ve gelişen olayları sunuyorsun ki? e anladııkk. zaten filmin o zamanına kadar adamın başında bunun gibi 45673456 tane ilişki geçmiş, kadınlara muamelesi malum. farklı olan ne birader? gerçek aşkı mı buluyor? hayır. gerçek aşkı bulduğunu mu sanıyor? hayır. ilişki ya da ayrılık adamın hayatında travma etkisi mi yaratıyor? hayır. eee o zaman yani???

kaldı ki filmin konusu o değil. biz iki adamın öyküsünü izliyoruz birader. iki adamın öyküsü. o kadar. sen neden filmin eksenini kaydırıyorsun, hem de komple? biz ne güzel başka bir film izliyorduk, hem de iyi bir film izliyorduk, iki arkadaş, looser gibi takılıp winner'ın kralı olan, bohem, mal tiplerdi, radyo programı yapıyorlardı, tutunamıyorlardı, onla bunla yatıyorlardı hayat tüketiyorlardı falan... birden o film gitti başka film geldi.. hayır kızı soktun[ybkz]swh[/ybkz], ne katkısı var hacım öyküye, ne hizmeti var. herhangi bir kız, herhangi bir zikiş, herhangi bir ayrılık.. ee klişe üstüne klişe.. filmi bitirememişsin, en kolayına ve klişesine kaçmışsın..

yani tolgacım bu iki oldu, daha labirent'i izlemedim. korkuyorum. umarım üç olmaz. üç olursa senin için güç olur wallahi bak.
bu başlıktaki tüm girileri gör

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol