özkan arseven

gidiyorum bu
“EuroCup'ı kazanarak EuroLeague'e katılmak isterdik ama olmadı. Devamında görüşmelerimiz devam etti. Güzel bir şans doğdu bizim için. 13 hissedar kulüp, katılmamızı onayladı. 3 Türk takımı ile heyecan verici bir sezon olacak. Ayrıca bu sezon ciddi bir yatırım yapacağız. Burada kalıcı olmak istiyoruz. Bir senelik bir hikaye olmayacak. Final Four oynayan bir takım yaratmak istiyoruz.”

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol