12 ekim 2012 beşiktaş kk partizan maçı

4 /
zago30
şahane bir galibiyet aldığımız maçtır.emeği geçen herkese çok teşekkürler.bu takıma destek olmak herkesin boynunun borcudur.
deniztarafindakikale
protokol tribününde eski basketbolcu drobnjak ile yanyana izlediğim ve müthiş keyif aldığım maçtır.

tv'ye de çıkmışım sonradan öğrendiğime göre, kızımla birlikte pascal'la foto çektirmekte pastanın kreması gibi oldu o harika gece'de.

gelmeyerek pota arkalarını boş bırakanlara ise birşey demek istemiyorum, zira o güzel geceyi kaçırmak bile onlar için yeterli bir cezadır.
4 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol