52 saat sonra başlayacak olan karşılaşma. geçenlerde beşiktaş erkek basketbol takımı masörü seyhan kesim, şöyle bir tweet attı bu maçla ilgili:
https://twitter.com/seysey74/status/255633798736277505
ona göre yani. gerçi ne yaparsak yapalım, gs taraftarının geçen seneki lazer ve bayrak şovu kadar ihtişamlı olmayacak ama, biz yine de elimizden geleni yapalım.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?